مدارس نمونه دولتي از مدارس خوب و برجسته كشور ميباشد كه داوطلبان بسياري علاقه مند به ادامه تحصيل در اين مدارس هستند، مدارس نمونه دولتي در پايه هاي هفتم و دهم اقدام به جذب دانش آموز ميكند. آن دسته از داوطلباني كه قصد ورود به مدارس نمونه دولتي را در مقطع دهم دارند، بايستي در آزمون ورودي مدارس نمونه دولتي نهم به دهم شركت كردند. براي اين امر داوطلبان به برخي مدارك نياز دارند كه در ادامه اين مطلب به ارائه اطلاعاتي پيرامون مدارك لازم و مورد نياز براي ثبت نام آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 ميپردازيم.
براي دريافت مشاوره در زمينه مدارك ثبت نام مدارس آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 ميتوانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.
منبع: مدارك ثبت نام آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401
ثبت نام مدارس نمونه دولتي نهم به دهم
هرسال دانش آموزان مستعد و با انگيزه بسياري در مقاطع تحصيلي متفاوت، قصد ورود به مدارس نمونه دولتي را دارند كه بايستي براي ورود به اين مدارس طبق قوانين جذب دانش آموز اقدام كنند.
داوطلباني كه درحال تحصيل در مقطع نهم هستند ميتوانند در آزمون ورودي مدارس نمونه دولتي نهم به دهم كه هرسال از سوي وزارت آموزش و پرورش برگزار ميگردد شركت كنند. برگزاري آزمون نمونه دولتي نهم به دهم به صورت استاني ميباشد، به طوري كه اگر داوطلبي علاقه مند به شركت در اين آزمون باشد بايستي به سايت ثبت نام آزمون نمونه دولتي استان محل سكونت خود مراجعه كند و مراحل ثبت نام را تكميل نمايد.
زمان ثبت نام نمونه دولتي نهم به دهم هر ساله از سوي وزارت آموزش و پرورش هر منطقه اعلام مي شود و دفترچه ثبت نام نمونه دولتي نهم به دهم نيز از طريق سايت هر استان در اختيار داوطلبان قرار مي گيرد.
بخوانيد: شرايط شركت در آزمون مدارس نمونه دولتي نهم به دهم 1400
مدارك ثبت نام آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401
داوطلباني كه طبق توضيحات داده شده، قصد دارند در آزمون ورودي مدارس نمونه دولتي نهم به دهم شركت كنند بايستي برخي مدارك را نيز جهت ثبت نام اينترنتي خود از پيش آماده كنند.
داوطلبان براي ثبت نام آزمون نمونه دولتي نهم به دهم نياز به اطلاعات شناسنامه اي، اطلاعات تحصيلي و يك قطعه عكس اسكن شده خود خواهند داشت.
مراحل ثبت نام آزمون نمونه دولتي نهم به دهم
چنانچه داوطلبان مدارك گفته شده را آماده كردند، كافي است براي تكميل مراحل ثبت نام طبق مراحل زير پيش بروند.
- مرحله اول: داوطلبان بايستي جهت ثبت نام آزمون نمونه دولتي نهم به دهم خود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي استاني كه در آن سكونت دارند مراجعه كنند.
 - مرحله دوم: داوطلبان بايستي در اين مرحله اطلاعات خواسته شده را جهت ورود به پرتال شخصيشان وارد كنند.
 - مرحله سوم: پس از وارد شدن هر داوطلب به پرتال شخصي، ميتواند فرم ثبت نام آزمون نمونه دولتي را دريافت و جهت تكميل آن اقدام كند.
 - مرحله چهارم: براي قطعي كردن ثبت نام آزمون نمونه دولتي نهم به دهم، داوطلبان بايستي نسبت به واريز هزينه ثبت نام پس از تكميل فرم اقدام كنند كه به وسيله يك كارت عضو شبكه شتاب داراي رمز دوم ميسر ميباشد، اقدام كنند.
 
لازم است اشاره كنيم كه چنانچه داوطلبان تمامي مراحل ثبت نام را بدرستي انجام داده باشند، سامانه كدي را با عنوان كد پيگيري ثبت نام پس از اتمام مراحل ثبت نام در اختيار آنها قرار ميدهد كه بهتر است تا پايان آزمون نمونه دولتي نهم به دهم آن را نزد خود نگه دارند.
اطلاعات مورد نياز در فرم ثبت نام آزمون نمونه دولتي نهم به دهم
همانطوركه گفته شد براي تكميل فرآيند ثبت نام آزمون نمونه دولتي نهم به دهم، در واقع تكميل فرم اينترنتي ثبت نام نياز به مدارك ثبت نام مدارس نمونه دولتي نهم به دهم يا اطلاعات شناسنامه اي، اطلاعات تحصيلي و همينطور عكس اسكن شده داوطلب ميباشد كه به صورت جزئي تر اين اطلاعات شامل موارد زير است:
- اطلاعات شناسنامه داوطلب
 - اطلاعات شناسنامه اي پدر داوطلب همچون نام، نام خانوادگي، شماره شناسنامه و …
 - معدل نهايي پايه هشتم
 - معدل نهايي نيمسال اول پايه نهم
 - نام و كد مدرسه تحصيل كنوني
 - نام و كد استان تحصيل كنوني
 - اسكن يك قطعه عكس 4*3. با مشخصاتي شامل داراي زمينه سفيد و ترجيحا جديد كه در سال جاري گرفته شده باشد، عكس بايستي با فرمت jpg و حجم 72 كيلوبايت و همينطور با اندازه 200 * 300 پيكسل در سايتهاي مربوطه بارگذاري شود.
 
بخوانيد: ويرايش ثبت نام مدارس نمونه دولتي نهم به دهم 1400
مدارك مورد نياز در زمان ثبت نام حضوري آزمون مدارس نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401
داوطلباني كه طبق نتايج نهايي آزمون نمونه دولتي جزو پذيرفته شدگان نهايي هستند، بايستي جهت تكميل مراحل ثبت نام به همراه يكي از اوليا خود به مدرسه موردنظر مراجعه كرده و مدارك خود را جهت قطعي شدن ثبت نام به مدرسه ارائه دهند. مدارك لازم جهت ثبت نام حضوري مدارس نمونه دولتي براي مقطع دهم به شرح موارد زير است.
- پرينت برگه قبولي در آزمون نمونه دولتي نهم به دهم
 - 6 قطعه عكس داوطلب با سايز 4*3 با مشخصات گفته شده كه بايستي داراي زمينه سفيد و جديد باشد.
 - تكميل فرم تقاضانامه ثبت نام حضوري مدارس نمونه دولتي كه بايستي از مدرسه دريافت كنند.
 - كارنامه قبولي سال نهم به عنوان اطلاعات سوابق تحصيلي الزامي است.
 - مدركي كه نشان دهد دانش آموز ساكن آن منطقه ميباشد چراكه هر دانش آموز مجاز به ثبت نام در مدارس نمونه دولتي محدوده محل زندگي خود ميباشد. براي مشاوره تحصيلي تلفني با مشاوران مجموعه دانتل با شماره هاي زير تماس بگيريد.
 
بخوانيد: نحوه ثبت نام نمونه دولتي نهم به دهم 1400
براي دريافت مشاوره در زمينه مدارك ثبت نام آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 ميتوانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.
منبع: مدارك ثبت نام آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401
- چهارشنبه ۰۳ دی ۹۹ | ۱۴:۳۹
 - ۱۷ بازديد
 - ۰ نظر
 
شرایط تغییر رشته از مهندسی برق به مدیریت