مدارس نمونه دولتي از برجسته ترين مدارس كشور ميباشد. وزارت آموزش و پرورش براي ورود دانش آموزان به اين مدارس در مقطع دهم و دوره دوم متوسطه، آزموني را با عنوان آزمون نمونه دولتي نهم به دهم برگزار ميكند. داوطلباني كه در تاريخ هاي مشخصي در اين آزمون ثبت نام كرده اند، بايستي پيش از حضور در جلسه آزمون كارت ورود به جلسه خود را دريافت كنند، چرا داشتن كارت ورود به جلسه الزامي است. در ادامه اين مطلب به منظور راهنمايي دانش آموزان عزيز و والدين گرامي مطالبي پيرامون نحوه دريافت كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي 1400 – 1401 ارائه كرده ايم.
براي دريافت مشاوره در زمينه نحوه دريافت كارت ورود به جلسه نمونه دولتي 1400 – 1401 ميتوانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.
منبع: نحوه دريافت كارت ورود به جلسه نمونه دولتي 1400 – 1401
كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي 1400 – 1401
در سالهاي اخير كه شاهد حذف آزمون نمونه دولتي ششم به هفتم بوده ايم، تنها آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 برگزار خواهد شد. تمامي دانش آموزاني كه در اين آزمون ثبت نام كرده اند، بايستي براي كسب قبولي در روز برگزاري آزمون در جلسه حضور داشته باشند، بنابراين بايد به اين نكته توجه داشته باشند كه لازمه ورود به جلسه و شركت در آزمون نيز به همراه داشتن كارت ورود جلسه آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 ميباشد.
لينك دريافت كارت ورود به جلسه چند روز قبل از برگزاري آزمون نمونه دولتي در سايت هاي استاني ثبت نام آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 فعال ميشود و داوطلبان موظف هستند در تاريخ هاي مقرر به سايت هاي مربوطه مراجعه كرده و كارت ورود به جلسه خود را دريافت كنند.
در كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 اطلاعاتي همچون زمان و محل برگزاري آزمون، شماره داوطلبي، مشخصات فردي، عكس داوطلب، مدرسه تحصيل، رشته مورد تقاضا، اولويت انتخاب مدارس و نشاني دقيق حوزه امتحاني درج شده است كه همه اين اطلاعات براي حضور داوطلب در جلسه آزمون نياز است.
بخوانيد: كارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتي 1400
زمان انتشار كارت ورود به جلسه
همانطوركه گفته شد كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 در يك بازه زماني چند روزه تا هفته پيش از برگزاري آزمون از طريق سايت هاي ثبت نام آزمون نمونه دولتي هر استان قابل دريافت است.
تاكنون از طريق هيچ سايت ثبت نام آزمون نمونه دولتي هيچ استاني زمان انتشار كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي منتشر نگرديده است اما با توجه به اينكه آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 در روز جمعه مورخ 20 تيرماه برگزار خواهد شد، بنابراين پيش بيني ميشود كه كارت ورود به جلسه نمونه دولتي 1400 – 1401 در يك بازه زماني پنج روز تا يك هفته پيش از اين تاريخ گفته شده از طريق سايت هاي ثبت نام مدارس نمونه دولتي استاني و يا سامانه همگام به نشاني اينترنتي “ hamgam.medu.ir ” منتشر خواهد شد.
بخوانيد: زمان برگزاري آزمون مدارس نمونه دولتي 1400
توجه
داوطلبان توجه داشته باشند كه زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 در هر استان متفاوت است و تاكنون نيز زمان دقيقي براي دريافت كارت ورود به جلسه اين آزمون در هيچ سايت استاني منتشر نگرديده است و زمان گفته شده نيز تقريبي ميباشد، اما به محض دريافت اخبار جديد اين مقاله نيز بروزرساني خواهد شد.
نحوه دريافت كارت ورود به جلسه نمونه دولتي 1400 – 1401
داوطلباني كه قصد دريافت كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 خود را دارند، كافي است طبق مراحل زير پيش رفته و كارت ورود به جلسه آزمون خود را دريافت كنند.
- مرحله اول: با توجه به استاني بودن ثبت نام نمونه دولتي 1400 در پايه نهم به دهم، داوطلبان بايستي پس از انتشار اطلاعيه استان محل سكونت خود مبني بر زمان دريافت كارت ورود به جلسه به سايت ثبت نام آزمون نمونه دولتي استان محل سكونت خود مراجعه كنند.
 - مرحله دوم: در صفحه ايجاد شده بايستي” كد ملي داوطلب ” و اطلاعات خواسته شده را وارد كنند تا بتوانند وارد سامانه شوند.
 - مرحله سوم: چنانچه در زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 باشيم، لينك مربوط به دريافت كارت ورود به جلسه فعال خواهد بود. بنابراين داوطلبان بايد بر روي گزينه ” دريافت كارت ورود به جلسه آزمون ” كليك كرده و كارت خود را دريافت كنند.
 
در نهايت داوطلبان آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 بايستي از كارت ورود به جلسه خود پرينت تهيه كرده و روز برگزاري آزمون همراه خود داشته باشند.
نكات
- نكته اول: بهتر است داوطلبان در روزهاي ابتدايي مهلت دريافت كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401، كارت خود را از سايت هاي مربوطه دريافت كنند، تا در صورتي كه در كارت و اطلاعاتشان مغايرتي وجود داشت، بتوانند نسبت به رفع آن اقدام كنند.
 - نكته دوم: همراه داشتن كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي از ملزومات شركت در جلسه آزمون مي باشد و چنانچه داوطلبي كارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته باشد و يا اطلاعات مندرج در آن با اطلاعات شخصي داوطلب مغايرت داشته باشد از شركت وي در جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد. براي مشاوره تحصيلي تلفني با مشاوران مجموعه دانتل با شماره هاي زير تماس بگيريد.
 
براي دريافت مشاوره در زمينه نحوه دريافت كارت ورود به جلسه نمونه دولتي 1400 – 1401 ميتوانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 02126295595 تماس بگيريد.
- یکشنبه ۰۷ دی ۹۹ | ۱۴:۵۶
 - ۱۷ بازديد
 - ۰ نظر
 
شرایط تغییر رشته از مهندسی برق به مدیریت