مدارس نمونه دولتي از برجسته ترين مدارس كشور ميباشد. وزارت آموزش و پرورش براي ورود دانش آموزان به اين مدارس در مقطع دهم و دوره دوم متوسطه، آزموني را با عنوان آزمون نمونه دولتي نهم به دهم برگزار ميكند. داوطلباني كه در تاريخ هاي مشخصي در اين آزمون ثبت نام كرده اند، بايستي پيش از حضور در جلسه آزمون كارت ورود به جلسه خود را دريافت كنند، چرا داشتن اين كارت الزامي است. در ادامه اين مطلب به منظور راهنمايي دانش آموزان عزيز و والدين گرامي مطالبي پيرامون نحوه دريافت كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي 1400 – 1401 ارائه كرده ايم.
منبع: كارت ورود به جلسه نمونه دولتي 1400
نحوه دريافت كارت ورود به جلسه نمونه دولتي 1400 – 1401
داوطلباني كه قصد دريافت كارت ورود به جلسه خود را دارند، كافي است طبق مراحل زير پيش رفته و كارت خود را دريافت كنند.
1️⃣ با توجه به استاني بودن ثبت نام نمونه دولتي 1400 در پايه نهم به دهم، داوطلبان بايستي پس از انتشار اطلاعيه استان محل سكونت خود مبني بر زمان دريافت كارت آزمون نمونه دولتي استان محل سكونت خود مراجعه كنند.
برا مشاهده سامانه استاني خود برروي لينك سايت آزمون نمونه دولتي 1400 كليك كنيد.
2️⃣ در صفحه ايجاد شده بايستي” كد ملي داوطلب ” و اطلاعات خواسته شده را وارد كنند تا بتوانند وارد سامانه شوند.
3️⃣ چنانچه در زمان دريافت كارت آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 باشيم، لينك مربوط به دريافت اين كارت فعال خواهد بود. بنابراين داوطلبان بايد بر روي گزينه ” دريافت كارت ورود به جلسه آزمون ” كليك كرده و كارت خود را دريافت كنند.
4️⃣ در نهايت داوطلبان آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 بايستي از اين كارت خود پرينت تهيه كرده و روز برگزاري آزمون همراه خود داشته باشند.
نكات
- نكته اول: بهتر است داوطلبان در روزهاي ابتدايي مهلت دريافت كارت آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401، كارت خود را از سايت هاي مربوطه دريافت كنند، تا در صورتي كه در كارت و اطلاعاتشان مغايرتي وجود داشت، بتوانند نسبت به رفع آن اقدام كنند.
- نكته دوم: همراه داشتن كارت آزمون نمونه دولتي از ملزومات شركت در جلسه آزمون مي باشد و چنانچه داوطلبي اين كارت را به همراه نداشته باشد و يا اطلاعات مندرج در آن با اطلاعات شخصي داوطلب مغايرت داشته باشد از شركت وي در جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد. براي مشاوره تحصيلي تلفني با مشاوران مجموعه دانتل با شماره هاي زير تماس بگيريد.
بخوانيد: زمان برگزاري آزمون مدارس نمونه دولتي 1400
زمان انتشار كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي 1400 – 1401
لينك دريافت كارت چند روز قبل از برگزاري آزمون نمونه دولتي در سايت هاي استاني ثبت نام آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 فعال ميشود و داوطلبان موظف هستند در تاريخ هاي مقرر به سايت هاي مربوطه مراجعه كرده و كارت خود را دريافت كنند.
زما برگزاري آزمون نمونه دولتي 15 مرداد ماه 1400 مي باشد و چند روز قبل از آن داوطلبان مي توانند كازت ورود به جلسه خود را دريافت كنند.
در كارت آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1400 – 1401 اطلاعاتي همچون زمان و محل برگزاري آزمون، شماره داوطلبي، مشخصات فردي، عكس داوطلب، مدرسه تحصيل، رشته مورد تقاضا، اولويت انتخاب مدارس و نشاني دقيق حوزه امتحاني درج شده است كه همه اين اطلاعات براي حضور داوطلب در جلسه آزمون نياز است.
بخوانيد: كارت آزمون مدارس نمونه دولتي 1400
براي دريافت مشاوره در زمينه به آزمون نمونه دولتي 1400 ميتوانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگيريد.
سوالي داريد؟ با ما تماس بگيريد
تماس با برترين مشاوران در سراسر كشور از 8 صبح الي 12 شب حتي ايام تعطيل
- دوشنبه ۱۱ مرداد ۰۰ | ۲۲:۵۹
- ۵ بازديد
- ۰ نظر
شرایط تغییر رشته از مهندسی برق به مدیریت