نحوه دريافت كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

نحوه دريافت كارت ورود به جلسه نمونه دولتي ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را درادامه شرح داده‌ايم. وزارت آموزش و پرورش براي ورود دانش آموزان به اين مدارس در مقطع دهم و دوره دوم متوسطه، آزموني را با عنوان آزمون نمونه‌دولتي برگزار مي‌كند. داوطلباني كه در تاريخ هاي مشخصي در اين آزمون ثبت نام كرده‌اند. بايستي پيش از حضور در جلسه آزمون كارت ورود به جلسه خود را دريافت كنند. چرا داشتن اين كارت الزامي است. در ادامه اين مطلب به منظور راهنمايي دانش آموزان عزيز و والدين گرامي مطالبي پيرامون نحوه دريافت كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي 1402 – 1403 ارائه كرده ايم.

 نحوه دريافت كارت ورود به جلسه نمونه دولتي ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ 

داوطلباني كه قصد دريافت كارت ورود به جلسه خود را دارند، كافي است طبق مراحل زير پيش رفته و كارت خود را دريافت كنند.

1️⃣ با توجه به استاني بودن ثبت نام نمونه دولتي در پايه نهم به دهم، داوطلبان بايستي پس از انتشار اطلاعيه استان محل سكونت خود مبني بر زمان دريافت كارت  آزمون نمونه دولتي استان محل سكونت خود مراجعه كنند.

 

 برا مشاهده سامانه استاني خود برروي لينك سايت آزمون نمونه دولتي كليك كنيد.

2️⃣ در گام بعدي نحوه دريافت كارت ورود به جلسه نمونه‌دولتي در صفحه بايستي ” كد ملي داوطلب ” و اطلاعات خواسته شده را وارد كنند تا بتوانند وارد سامانه شوند.

3️⃣ چنانچه در زمان دريافت كارت آزمون نمونه دولتي نهم به دهم باشيم، لينك مربوط به دريافت اين كارت فعال خواهد بود. بنابراين داوطلبان بايد بر روي گزينه ” دريافت كارت ورود به جلسه آزمون ” كليك كرده و  كارت خود را دريافت كنند.

4️⃣ در نهايت داوطلبان آزمون نمونه دولتي نهم به دهم۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ بايستي از اين كارت خود پرينت تهيه كرده و روز برگزاري آزمون همراه خود داشته باشند.

 زمان دريافت كارت  

لينك و نحوه دريافت كارت ورود به جلسه نمونه دولتي 1402 – 1403 چند روز قبل از برگزاري آزمون نمونه دولتي در سايت هاي استاني ثبت نام فعال مي‌شود. داوطلبان موظف هستند در تاريخ هاي مقرر به سايت هاي مربوطه مراجعه كرده و كارت خود را دريافت كنند.

 زمان انتشار كارت ورود به جلسه چند روز پيش از برگزاري آزمون مي باشد. براي اطلاع از زمان دقيق انتشار استان خود بر روي مقاله زير كليك كنيد.

 

كارت ورود به جلسه نمونه دولتي

در كارت آزمون نمونه دولتي نهم به دهم اطلاعاتي همچون زمان و محل برگزاري آزمون، شماره داوطلبي، مشخصات فردي، عكس داوطلب، مدرسه تحصيل، رشته مورد تقاضا، اولويت انتخاب مدارس و نشاني دقيق حوزه امتحاني درج شده است. همه اين اطلاعات براي حضور داوطلب در جلسه آزمون نياز است.

 مشاوره نحوه دريافت كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

✅ نكته اول: بهتر است داوطلبان در روزهاي ابتدايي مهلت دريافت كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1402 – 1403 كارت خود را از سايت هاي مربوطه دريافت كنند. تا در صورتي كه در كارت و اطلاعاتشان مغايرتي وجود داشت، بتوانند نسبت به رفع آن اقدام كنند.

✅ نكته دوم: همراه داشتن كارت آزمون نمونه دولتي از ملزومات شركت در جلسه آزمون مي باشد. چنانچه داوطلبي اين كارت را به همراه نداشته باشد و يا اطلاعات مندرج در آن با اطلاعات شخصي داوطلب مغايرت داشته باشد. از شركت وي در جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد. براي مشاوره تحصيلي تلفني با مشاوران مجموعه دانتل با شماره هاي زير تماس بگيريد.

 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه نحوه دريافت كارت ورود به جلسه نمونه دولتي ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره تحصيلي دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگيريد.

 

سوالات متداول

زمان دريافت كارت در چه تاريخي مي باشد؟

كارت ورود به حلسه آزمون چند روز پيش از برگزاري منتشر مي شود.

منبع: نحوه دريافت كارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتي

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد